četrtek, 2. avgust 2007

Vsakogar ulovi čas 2. ( drugače pa upnik)

Kaj naj rečem?! Situacija je absurdna. Na koncu koncev, sta le še dve možnosti. Ali sem nor jaz in večina normalna, ali pa je večina nora in jaz normalen. Iskreno upam, da drži prva hipoteza, kajti sicer mi trda prede.
Narobe svet. Ljudje obračajo besede, ki so jih že izrekli, kot da bi bile listje v vetru. Laži so najboljši prijatelj in vsakdanji spremljevalec. Zgrožen sem. Predvsem zato, ker se meni stalno očita neposrednost in občasno pomanjkanje taktnosti. Mogoče tudi malo preveč okrutnosti od časa do časa, vendar pa tak sem. In roko na srce, rad bi videl, da bi se tudi drugi tako obnašali do mene. Povej, reci. Samo ne se mi lagat.
No, zakaj danes ta cinizem. Včeraj sem se moral namreč ves dan bosti z ljudmi, ki so mi dolgovali denar, pa se je iztekel rok( takšnih, ki se jim še ni, je namreč še kar nekaj). No, in vse skupaj je nemalokrat včeraj eskaliralo do stopnje, na kateri postanem rahlo nevaren. Predvsem zato, ker se dolžniki pogosto izgubijo v svoji vlogi in se začnejo obnašat kot upniki. uhh
Ampak, situacija rešena, denar povrnjen, moja judovska kri se umirja. Aja, spet imam nov zalogajček sovražnikov. Boli me kurac
shalom

Ni komentarjev: