petek, 31. avgust 2007

Konec poletja

Zadnji dan avgusta. Že tri dni skupaj oblačno in deževno, ozračje se je tako shladilo, da nevarno spominja na jesen. Ne maram jeseni. Jebi barve, če vse umira. Kot da bi bil pogreb lepši, če bi truplo zavili v žive barve dvornega norca.
Fishizem
No ja, morda pa še bo kaj toplih dni v septembru. Dokler ne prodam motorja, bi že še prišli prav.
Je pa zanimivo, kako sam pri sebi opažam to senco jeseni, kako se naseljuje v meni.
Spet bo hudo. Najprej jesen, potem dolga zima, ki jo popestrijo prazniki. Super, če imaš družino. V nasprotnem primeru, pa je tako kot, da bi se ves svet delal norca iz tvoje osamljenosti.
Povrhu vsega, me silvestrovo še dodatno spominja na očeta. In na Lidijo.
Saj bo. Zdržal sem že marsikaj hujšega.

The future awaits me still. There is no other pill to take, so i'll swallow the one, that makes me ill.

Ni komentarjev: