torek, 28. avgust 2007

Kdo je sešil Aljažu prisilni jopič

Situacija niha kot zdravstveno stanje Fidela Castra.
Danes sem se bil prisiljen soočit z neprijetnimi informacijami na banki. Preveč sem lenaril. Pustil sem, da mi je voda zalila grlo, zdaj se pa dušim in utapljam.
Sram me je samega sebe, saj vedno znova ugotavljam kakšen slabič sem. Zaradi bolečine v srcu, ki je kot pravi slabič ne znam preboleti, puščam vse ostalo, kar je pomembno, da gre prav tako v kurac. Pičku mater
In vse to, pri tem, da se vsega zavedam, da jemljem situacijo zavestno. Saj vem kako stvari stojijo. Nihče in nič ni vredno toliko obžalovanja ter objokovanja. To izgubljanje v sanjarjenjih, preživljanje dni v spominih ter razglabljanje o tem kako je bilo, je samo izguba časa. Izguba sedanjih trenutkov, kakršni že so.

Ni komentarjev: