sobota, 11. avgust 2007

Nejasnost

Kako odreagirat, če ti oseba, ki ti je dolgo, dolgo časa, neprenehoma poudarjala, da nikar ne pričakuj preveč od nje, da nikakor ne sklepaj po svoje, da je vse en velik vprašaj, in predvsem, da ne ve, ali in koliko odgovornosti je sposobna sprejeti, naenkrat postavi neka pričakovanja? Torej naenkrat začne od tebe pričakovat vse tisto, kar sama ni bila pripravljena dati.
Ne vem. Ne vem, ali sem jaz pripravljen. Pravzaprav vem. Nisem. Ne vem pa, kako sedaj pravilno odreagirati. Ljudje nočejo resnice. Resnica boli. Ljudje ne prenesejo bolečine in tudi resnice ne.
Ampak najbolj grozno mi je v tej situaciji to, da resnično nisem pričakoval nič. Niti si nisem želel ničesar. In sedaj imam jaz slabo vest, ker je situacija takšna, kot da sem jo jaz pripeljal do te točke. Nisem.
Nisem, vem da nisem. Nič nisem obljubljal, in nič pričakoval. Nisem vedno svinja. So stvari, ki jih celo jaz ne počnem, in ne igram se kar tako z ljudmi, ne na načine, ki vem da najbolj bolijo. Ti časi so mimo.
Kaj sedaj? Kaj sedaj

Ni komentarjev: