ponedeljek, 3. september 2007

International

I'm watching. I'm allways watching.


It seems, it would be appropriatte, to write posts in English from time to time. Just in case someone who doesnt speek Slovene, stumbles over my blog. I'll try.
So for my first entry in English, i'll write about something, that I thought about today.
Sometimes, when you least expect, you will find an Angel. I found one a couple of years ago. Her name is Mateja, and I have to say, I dont know how I would manage without her. She realy is a friend, like described in a book. And she reminded me of what an angel she is, again today.
I dont tell her that I appreaciate her often enough. So now I will post it on my blog, for her and anyone else to see.
Thank you Mateja.
Maybe someday you will need me. And I'll be there.

Well, for the future, I will decide which posts I will translate in english. Prior or future. For those who dont understand Slovene, above is not the translation of below.

No, bil na izpitu. Ne bi raje o občutkih, saj sem se že zdavnaj naučil, da občutki varajo. Poleg tega potem bolj boli, če si razočaran.
Sem pa seveda, ko sem se vračal domov, šel tankat v Dravogradu(prisiljen, saj sem skuril ves tank benzina v Maribor in nazaj; peljal kot pravi psihopat; Mickey in Mallory bi bila ponosna name) na Omv in....koga sem srečal....ne, nisem srečal Lidije....sem pa srečal njenega kvazi brata( ne bi o teh sorodsvenih razmerjih, tam nihče ne ve kdo pije in kdo plača; lahko pa povem da ga mrzim kot garjavega psa, ker je peder totalen) in zraven še fanta njene sestre, Roka. No, saj Rok je fejst fant, ampak ljubše bi mi bilo, če jih nikoli več ne bi videl. Malo smo se pogovarjali, smalltalk, nje nismo omenili niti z besedo. Oba sta me tipala, misleč, da ne opazim prikritega zasliševanja(naj omenim še to, da sta oba policaja), jaz pa sem jima navrgel nekaj pestrih in začinjenih, da se bodo imeli kaj pogovarjat v rezidenci na Mariborski cesti.
Ne morem pomagat, ampak to je zame prav tako, kot bi si odpiral rane.
Boli

Ni komentarjev: