sreda, 19. december 2007

Topla sapa,

ki mi je grela vrat, je v umirjenih, kratkih izdihih prihajala skozi njene ustnice, kot bi morje pošiljalo svoje vojake skozi čeri na obali. Tudi po tem, ko je že zaspala, se je še vedno krčevito oprijemala mojega telesa, in skrivala svoj obraz pod mojo brado.
Misli so se spotikale ena čez drugo, ko sem se lovil med veseljem in paničnim strahom. Srečen in hkrati žalosten, nezmožen pobega iz lastne kletke zlih slutenj, ter pričakovanja najslabšega.
Medtem, ko sem z roko raziskoval njene poteze, mrzlično shranjujoč vse v sobe spomina, v katerih se sprehajam danes, mi je bilo vseeno ali se ob tem prebudi. Še vedno sem slišal, kako je šepetala moje ime, in želja po ponovnem koncertu glasov in gibov ni nikoli ugasnila.
Prepletanje udov, igra prstov, ki berejo navodila telesa, ki se voljno zvija pod mano. Zadrževanje samega sebe, da ne bi v želji po absolutnosti, prestopil prag užitka in začel povzročati bolečino, samo da bi izrazil vse kar kričijo podivjani občutki.
Ta želja še danes živi. Nobenih upov, brez pričakovanj. Le zavedanje, da je to edino, kar me dela živega, stran od norosti jeze, realnosti vsakdana in perverznega poigravanja moje usode.
Morda moraš res živeti izven okovja varnosti, in predobro spoznati čistost bolečine, lastne in tiste drugih, da sploh veš, kje je vrednost strasti, četudi bo ta za sabo pustila še večjo praznino.
Rad sovražim, to znam in obvladam. Bes lahko sprožim na ukaz, in telo ubogajoče sledi napotkom nasilnega uma, ki išče maščevanje med množicami tujcev, nesrečen, ker so dejanski cilji tako daleč. In takrat, je v ozadju vedno misel. Misel, da poznam tudi nekaj drugega, kar hrani ogenj v tem peklu, a za sabo ne pušča pepela in opustošenja. Kar vodi mojo roko po obrazu, brez namena, da ga uniči ali iznakazi.

22 komentarjev:

Katja Lenart pravi ...

zelo doživeto. upam, da bere ;)

Fish pravi ...

Kdo ve, morda...

pokahontas pravi ...

lep opis ...zanimive primerjave ...

p.s. tale tvoj blog pa neko svojo uro goni ane? :)

Fish pravi ...

Hvala...
Kako to misliš, svojo uro?

pokahontas pravi ...

ure komentarjev so sumljivo ameriške :D

Fish pravi ...

Poslušaj mala, ti si kot duhec, ki se klati po mojem blogu...:)
Saj ni kaj, mi je všeč, da si tu...malo manj, da se nisem kaj pogovarjal s tabo zadnjič
Hja, ne morem pomagat...svetski blog...svetski sat

pokahontas pravi ...

mala? :D tok mlaj pa spet nisem :P

ma kaki duhec, sam tale tvoj blog ne mara mojega nicka pa nej bo Irena :)

ah sej prilik za pogovor bo še velik, glede na to, da so same žurke na vidiku :) ...očitno se oba puščava ujet, kot loviti :D

Fish pravi ...

Aaaaaa, zmotno prepričanje...včasih nekdo le deluje, kot da se ga da ujeti, medtem ko so to le kremplji spretnega lovca hehehe

Kake žurke? Detajliraj, sem zainteresiran...

pokahontas pravi ...

;)

čakam da me kam povabijo :lol: še ne vem, kje se bo kaj dogajalo, če sploh ...glede na veselost decembra bi moralo kaj bit :)

če ne pa spomladi ko Mamlaz zavrti odojka :) oz. ko Človek pripravi piknik ...to bo veselje

Fish pravi ...

Ah klinc, spet prazne obljube...razen če se enostavno pokličemo, in dobimo...pitje...kurc pa december brez žura...za tiste, ki imamo tople radiatorje, ne pa doma

Anonimni pravi ...

Res hot. Grem pod tuš! ;-)

Fish pravi ...

Hahahaha, me veseli, da ti je v veselje, hehe

Anonimni pravi ...

V ženski je resnično vedno neka želja, da bi bila podrejena na fizičen način, ob enem pa bi ji bil moški podrejen na psihičen...No vsaj v tejle ženski hahahaha Me zanima od kje to pride, ker drugače sem ponosna femnistka in Amazonka in to. Tvoje pisanje mi to nekako odraža...čeprav vem, da boš zdaj hitro demantiral tisto psihično podrejenost...ampak ženske imamo nad moškimi neverjetno moč in je .....no ja, slastna. In v tej moči včasih pač "paše", da si te moški vzame, da pokaže svojo moč-potem se počutim kot krotilka tigrov. Hudo vznemirljiv občutek. ;-)Pa brez zamere, malo mi je "ušlo" iz vajeti.

Fish pravi ...

Glej, to, da ti je malo ušlo z vajeti, mi je samo v čast, saj to pomeni, da sem uspel napisat tisto, kar se mi je pletlo po glavi toliko dobro, da lahko to deloma podoživijo tudi drugi. Objavljeno pisanje, mora biti vedno vsaj malo naklonjeno bralcu, sicer ni smisla, da sploh obstaja...
Ne bom demantiral tvoje izjave, le popravil jo bom malo...seveda govorim o moških, in ne otrocih ujetih v moškem telesu, ki rabijo mamo in ne ženske...definitivno, je najbolj strasten, globok in zanimiv odnos med spoloma tisti, v katerem se prepletata prevladi in izkazovanje moči ter ljubezni. Ampak moč ženske nad moškim je čustvena in ne psihična. Lahko ti pokažem na primeru. Sam, sem psihično zelo močan, kljub temu, da včasih tega ni videt, skozi moje izbruhe, vendar brez te psihične trdnosti in moči, nikoli ne bi preživel v okolju iz katerega izhajam. Daje mi prevlado nad ljudmi okrog mene, in me ohranja "zdravega" v kaosu. Sem pa ženski, ki sem ji zares naklonjen, vedno deloma podrejen na čustvenem področju, kar pa je nujno, saj bi sicer fizična prevlada rezultirala v čem drugem kot strasti, ter nežnosti.
Tu gre za čustveno inteligenco...kjer so vsaj tiste ženske, ki mene privlačijo, sigurno močnejše od mene...
Prav zato, se popolnjujemo.

Fish pravi ...

Psihično, mentalno, pa si vsaj jaz, želim nekoga, ki mi parira...

pokahontas pravi ...

..."spet prazne obljube"...madoniš kero hudovanje :D

ko bo kaj dogajalo dobiš obvestilo na mail (upam, da saj kak dan prej) ali pa pusti cifro, če nimaš paranoje ;) ...lahko pa si tudi sam pobudnik :)

topel dom pa pride, ko se bo s tem strinjala tvoja bit iz podzaveti ;)

Ana pravi ...

sreča, da lahko imaš nekoga, ki je razlog za zadovoljstvo, srečnost, sprostitev ...
...brez tega se (lahko) počutim oropano nečesa.
uživaj.

Anonimni pravi ...

ja ja , imaš prav Aljaž, čustveno je bolj prikladna beseda.

Sovica Oka pravi ...

Lepo, doživeto, Aljaž, kot vedno... Ob branju tvojih zapisov se počutim, kot da bi bila tam...
(Pismo, kje najdeš vse te besedne zveze...) :)

In ja, tako kot pravi Vanja, paše, da si te moški vzame. V vsem tem enakopravnost spolov sranju in borbi za vodilne položaje, je vznemirljivo, da je moški še vedno moški, in da ženska vsake toliko utripa s trepalnicami zaigrano nemočnih oči, medtem ko skuša on prodret vanjo... Mmmm...

Fish pravi ...

Sovica,
besedne zveze se rojevajo sproti z mojimi mislimi, in so takšne tudi sicer...

Ja, kljub temu, da je tanka linija med vzeti in posiliti, je lahko, če najdeš mero, v tem nekaj posebnega...dominantnega in živalskega...tudi če to pomeni, da te moški sploh ne sleče do konca, temveč prsti ene roke le odmaknejo hlačke, medtem ko druga roka vodi...in se vse začne že sredi besede, ki jo v znak lažnega upora poskuša izreči ženska, a jo pogoltne na polovici

pokahontas pravi ...

cifro na mail seveda, ne na blog ;)

je mejl, ki se izpiše na prejetih komentarjih v inboxu relevanten (je tvoj?) ali ne?

sorry ker je tole čist iz konteksta zapisa ...

Fish pravi ...

Moj mail je killerfish11@hotmail.com......