torek, 4. december 2007

Še ena

noč, v kateri sem spal nekaj minut... se vlačil po sobi, s čikom v roki, vodil samopogovore ter zlorabljal klop za uteži, vse dokler ni bolelo celotno telo...
občasni trenutki spanca, dremeža bi bilo pravilneje, so mi sicer prinesli dovolj počitka, da bo truplo stalo in funkcioniralo čez dan... čakaj, kako sem prebral zvečer, " Vampirji se začnemo zabavat okrog polnoči"... volkodlaki pa bedimo v besu... sovražim občutek nemoči
in potem, pleše pojava, nič kaj estetska v svoji velikosti, testosteronski poraščenosti posameznih, dolgih, črnih dlak, gola skozi prostore svojega brloga, trudeč se tudi z glasom slediti pesmi...
Ampak spet se vse šele začenja... ko se tema umika dnevu in svetloba sili v krvave oči

Music: Johnny Cash - Personal Jesus 50e27dab3c7bbc352c8373502e2768e0

6 komentarjev:

AngelConradie pravi ...

may i try to find a way to translate this fish?
i love your writing and i wish i could understand your language...

Ana pravi ...

A ne razumeš, da so volkodlaki nujni na tej zemlji?! res. :) Nujni enako kot naravne katastrofe, kot grom, kot toča, kot kobilice, ki požrejo vsa polja...sam da se preobrazijo, da niso v tej kozi 24/7...
ne vem ali samo na mene tako močno, čudodelno vpliva....ko sem na psu, ko sem totalno nemočna, zjebana, brezvoljna, v vsej mizeriji, zdolgočasena, nekoristna, nasršena....glasba pozdravi tist notranji tornado...in enako da streching. človek rabi nek napor (dovolj je fizični jp), da se otrese bremena...pazi da tega ne počneš v jezi oz prevelikem razjarjenem zanosu. Ko sem to naredila dvakrat, si nisem želela več občutit bolečin, ki sem si jih prizadejala...

Sweets pravi ...

beautifully written ;-)

Keshi pravi ...

so u hv been blogging in ur language...and now u dun even stop to say Hi to me. No worries. TC Fish! twas a pleasure knowing ya.

Keshi.

Anita Puksic pravi ...

V nočeh, ko ne moreš spat,
beri o dveh ljudeh,
ki ne moreta spat.


Naslov knjige je Spi! Avtorica pa je Annelies Verbeke.

Fish pravi ...

Beba, jaz skoraj nikoli ne spim... ko pa že, kratko
hvala za namig