torek, 18. december 2007

Še vedno besen,

sem si pravkar odvil trak z dlani, in medtem ko pišem, mi utripajo otečeni členki, deske na steni pa še vedno vibrirajo v tempu mojih udarcev...
In medtem, ko se sproščajo hrbtne mišice, se zdi, kot bi mi mrz polzel po vratu, ter me spominjal...žali me...ne prenesem, da me kdo žali... dolžan si, uredi, ne sili me v reakcijo.
Malo pomirjen ob misli na ponudbo, ki bi mi lahko spremenila življenje. Kolo se je končno začelo vrteti, v temo je začela pronicati svetloba, ki pa se bojim, da bo pokazala tudi praske in brazgotine...
Poln vprašajev, nastalih v situaciji, v kateri se ne znajdem najbolje, predalčkam opcije in si pripravljam obrambo še preden se bo napad začel.
Pogovor...večera...me je razveselil, čeprav sem vedno znova presenečen nad absurdnostjo dejstva, da me lahko spravi v srečo nekaj, čemur večina ne daje posebne pozornosti, medtem ko sem ravnodušen nad stvarmi, za katere se pričakuje, da šokirajo.
Odločen, da se vsaj danes, ne bom več spraševal temveč le užival v trenutku, ki bo verjetno kmalu le še lep spomin.

5 komentarjev:

pokahontas pravi ...

naj se ti kolo čim manjkrat zacikla ...

Anonimni pravi ...

Ne sprašuj se preveč. In ... Svet ni tako zelo predvidljiv, kot se na trenutke zdi.

Fish pravi ...

Irena,
ne motijo me težave na poti, pravzaprav si sploh ne znam predstavljat življenja brez konstantnih preprek...rešujem jih z vso močjo, ker mi je to v krvi...je pa res, da bi občasno malo počival, če bi lahko
ampak hvala

Zloba,
To je zame problem, saj najbolj sovražim nevednost...poleg tega, doživiš stvari in dogodke le polovično, če jih ne premlevaš in razumeš kolikor je le mogoče..
Moj svet sploh ni predvidljiv, in to ni nujno slabo, saj je zaradi tega zanimiv in poln, ne glede na vse slabe lastnosti... in očitno se tudi meni lahko zgodi, da tu in tam najdem kaj, kar mi je všečno in me zaposli s čim drugim kot besom

Katja Lenart pravi ...

pol ti je dogajalo sinočkaj, e? ;) čimveč všečnih zaposlitev ti želim.

Fish pravi ...

katja,
ja...glede na mojo percepcijo stvari...ja, je. Malenkosti, ki jih sicer ni, znajo nasmejat Fisha...
Tudi jaz tebi...tudi jaz tebi