sobota, 8. december 2007

Občutek krivde,

ki me preveva, kadar se zgodi situacija, kot je bila današnja, je tako močan in boleč, da se mi zdi, kot da mi bo prsni koš potegnilo vase, ter bo v črni luknji za njim posrkalo še vesolje...
"Grem domov", sem mu rekel, "jutri moram zgodaj v Maribor, in ne bi rad spet spal samo eno uro."
Lokal je bil pol prazen, sami mladiči, ki so se fotografirali in se poljubljali kot na Gang Bangu... Nisem videl razloga za skrb...
Poleg tega je bil zakajen, in ves nasmejan...
"Greš z mano, ali boš ostal tu?" Odgovor sem poznal, vedno greva zadnja...
Ko sem odšel, sem ju še pogledal, " Kosilo jutri?"...
"Ja, ob 15.00. Kitajska... ali če gremo v Afriško... Čez prekop bo najbližja!" je rekel P.
Nasmejan sem se spravil v avto...

Ko sem danes slišal njegove besede po telefonu, mi je začela trzat glava na ramenih, kot bi mi podivjali živci... "roko imam zgleda zlomljeno... začeli so... najprej je P.... potem sem pa jaz, ko je prvi zamahnil..."
Komaj sem skrival podrhtavanje telesa, ko sem stopil nazaj v prostor... se opravičil, in se pobral proti domu....
"Zakaj sem ga pustil samega, nikoli ga ne pustim, pa ravno včeraj... Mater da mu jebem, nikoli noče domov... Pobijem jih ko jih najdem... Ne pustim, da se ju kdo dotika... ", tisoč misli, medtem, ko sem klicaril... "pa P..... a je P. ok?... Zakaj ima gsm, če se ne javi, mater mu..."
Zmeden v dilemi ali sem bolj jezen nanj, ali na tiste tri... Malo pomirjen, ko se mi je smejal v telefon, ves nabit z adrenalinom in občutkom moči...

Vedno je bil ta občutek, da sem tu za njih. Za ljudi, ki so tisto lepo... Moja pripravljenost dati vse, sebe, je bilo edino, kar sem lahko pokazal... dal...
Kje je meja, med prijateljstvom in družino. Med skrbjo in predanostjo. Med občutkom, da imaš rad, ter občutkom, da bi imel rad tudi če te bi zavrgli...
Nekdo mi je rekel, da čutim zato, ker je izjema v mojem življenju... ker je lahko kraljevati na prestolu, če nimaš konkurence...
pa bi, če bi znal, povedal, da kljub temu, da verjamem v to, da ne moreš imeti rad nekoga, ki nima rad tebe, vseeno kljubujem logiki... ljubim, zaradi tistega človeka.... in ne zaradi sebe...
Torej... le lahko čutiš božanje, tudi če so te vedno le klofutali... vidiš, za vse je izjema...
Pravzaprav... morda pa res veš, da ljubiš, iskreno in nesebično, takrat, ko ljubezni ne prejemaš... ko iz izkušenj poznaš le bolečino... pa v tebi vseeno gori...

Music: Led Zeppelin - wholle lotta love

19 komentarjev:

Ana pravi ...

da ljubiš, iskreno in nesebično, takrat, ko ljubezni ne prejemaš - jp, to je to.

Ana pravi ...

še to: --> le lahko čutiš božanje, tudi če so te vedno le klofutali...
----> nikjer ne piše ( pa tudi če bi), da je nemogoče biti nečustven, popolnoma emocionalno ohromel zarad raznoraznih klofut, ki jih je bil clovek delezen. so pa redki, ki si upajo postat takšni - senzualni, sproščeni, dovzetni za raznorazna občutenja, nežnosti, čustveno-mentalno flexibilni etc - ponavadi se zaprejo...
Čuti.

Fish pravi ...

mmmm... to, o klafutah, je primerjava... ena boljših... se mi zdi, da je človek vedel o čem govori.. čeprav v malo drugačnem kontekstu

Ana pravi ...

sej vseeno v kakšnem kontextu, sporočilnost je jasna...nism mela v mislih konkretno fizicne klofute...in ja, je je...primerjava povsem na svojem pravem mestu.

tisto pa...da bi imel rad, tudi če bi te zavrgli...to je hrepenenje, nerealna čustva, potreba po pripadnosti, naklonjenosti...

to so zanimive zadeve...psihološko gledano čist nore (ne v neg. smislu)...lih nekaj prebiram o tem...

Fish pravi ...

tisto pa...da bi imel rad, tudi če bi te zavrgli...to je hrepenenje, nerealna čustva, potreba po pripadnosti, naklonjenosti...

ne, ravno to zanikam... in imam celo dokaz
pred leti, sem se moral ločit od sestre, ker pač nisem spadal v sliko... klub temu, da sem se čutil zabodenega v hrbet, se zame ni nič spremenilo... in po 10 letih, sem bil ob prvem klicu tam...
to ni potreba po pripadnosti, konec koncev se zavedam, da tudi meni večina ljudi smrdi, in ne rabim pripadat... ne rabim imeti rad ljudi... imam jih, tiste ki jih imam... ker mi je to naravno... ker moje želje niso nujno tudi njihove, in moja čustva ne temeljijo na tem kaj bom imel jaz od tega

zdaj pa dovolj... dovolj o čustvih, mi bo kmalu žal, da sem napisal ta post
Fish je sadistična svinja, ki se včasih malo zgubi, in zatava v tuj svinjak
grem nazaj v svojega

Keshi pravi ...

**so u hv been blogging in ur language...and now u dun even stop to say Hi to me. No worries. TC Fish! twas a pleasure knowing ya.
--Keshi.


Hey Fish u didnt even say a HI to that comment I left in one of ur earlier posts. I cant u'stand why ur ignoring me. Im not used to so-called friends just turning their back on me for no reason. And u were one who I thought wouldnt change so soon and for no fault of mine.

No worries. Wont bother u again at all.


Keshi.

Fish pravi ...

Im sorry I didnt answer your comment Keshi, but it had nothing to do with you... I didnt want to hurt your feelings...

Katja Lenart pravi ...

hm, čustva so jeba. ampak, če jih nimaš, je pa hudič. hudo bi mi bilo, če jih ne bi imela.

Ana pravi ...

ker moje želje niso nujno tudi njihove, in moja čustva ne temeljijo na tem kaj bom imel jaz od tega
------------> aham. okej. saj si pojasnil. razumem. - kar je super.

ma daj, za nič ti ne sme bit žal.
nič ni narobe s sadističnimi svinjami :)

Anonimni pravi ...

Jst sm te pa mogoce videl v soboto ...samo nisem bil preprican, tko da te rajs nisem pocukal za rokav in prosu za un ples v tancicah...

Fish pravi ...

Aja? In kje misliš da si me videl? Ples pa mirne duše...

Fish pravi ...

btw., dej si novejše windowse gor beatnik, pa Monitor
Resolution : 1280 x 800
Color Depth : 32 bits
tudi ni najboljša hehehe

Fish pravi ...

Ne se ustrašit, nisem hotel kaj grdega.... res, kje si me videl?

Anonimni pravi ...

mam laptop, pa se itak ne štekam kej preveč v računalnike...

Si bil morbit na faksu? jst sm sedel na lesenih stopnicah in si nekaj prebiral...

Fish pravi ...

aaaaa, ja sem te opazil... haha, zanimivo, slučajno se te spomnim. Sicer bežno, ampak že to je slučaj. Držal si papirje, imeli ste nek izpit... hja, a se me prepozna al kaj? Ja škoda da nisi kaj rekel...

rač.... jaz se pa čist malo. Toliko, da vem, da je verzija firefoxa, ki jo imaš nainstalirano, 5.0, ni več nova hahaha

Anonimni pravi ...

A spomniš se me? v črni lederci sm bil...ja, mel smo nek izpit... nisem bil ziher, da si to ti... in če bi neznancu najedel, naj mi začne plesat, bi še kakšno po gobcu fasal...

Fish pravi ...

Ah to pa že ne... pa ja že na daleč zgledam nežen....
čeprav je res vse odvisno od tega, kako bi začel pogovor... tančica ne bi smela bit prva beseda... sicer bi ustni del izpita težje opravil

Anonimni pravi ...

Pravniki baje znamo z besedami, tko da brez skrbi, ne bi začel s tančico,...sicr se pa še bolj k tebe spomnim visoke blondinke s katero si bil, heh

Fish pravi ...

hja, moje prekletstvo... povsod me najdejo... In jaz širokega srca hahahahaha