četrtek, 24. januar 2008

Toploto!

Pogrešam toploto! Mehek, topel jutranji zrak v katerem buhtijo vonjave pokošene zelenice in rose, ki jo obliva. Barve cvetja, rojenega v pomladnem soncu, kričečega brez kičastosti.
Pogrešam jutra, ko se nasmejan kljub vsakdanjim skrbem, poženem iz hiše, oblečen le v kapri in majico brez rokavov, ter vedno znova s skoraj otroškim pričakovanjem prižgem motor.
Tiste mravljince, ki mi jih povzročajo sunki osvežujočega vetra medtem ko privijam nečloveško silo po cesti proti kavi z mlekom.
Srečne poglede svojih prijateljev, ki majejo z glavami in srebajo vsak iz svoje skodelice, vsi polni enakih občutkov kot jaz.
Pogrešam pomlad. Ponovno rojstvo. Začetek novega, ki ti da občutek, da tudi ti začenjaš znova. Občutek, da ni nič tako sivo kot se je zdelo še nekaj mesecev nazaj.
Zato hočem stran. Daleč od te dežele, ki me duši s svojim mrazom. Zemlje, ki me mesece in mesece grabi za vrat z ledenimi rokami in mi daje občutek, da se bom utopil. Države, ki me obravnava kot, da sem gobav.
Pogrešam toploto! Ženske roke niso dovolj. Potrebujem še dotik narave. Objem sonca.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Saj pravim. Koroška - slovenska Skandinavija

pokahontas pravi ...

o še en sotrpin ;) ...ne štekam ljudi, ki mi težijo, kako lahko vreme vpliva na moje počutje ...well it does ...zdej grem pa za pol ure špricat šiht in se nastavlat ...soncu jasno :)

Fish pravi ...

Zakaj Skandinavija? Zaradi mrazu?
Potem ste vi prej skandinavija pri tem koliko "Švedov" je tam pri vas hehehe

Irenca,
zima smrdi. Vsaj meni.
Ti se kar nastavljaj...soncu;)

Anonimni pravi ...

U ja, si pa šel na toplo ja :)

Fish pravi ...

Jp, pod grelce sredi Ljubljane. Čeprav, tam pod šotorom me je pogled v marsikatero smer dobro pogrel hehe

Mevl pravi ...

Jaz uživam, ko je zima, čeprav komaj čakam posedanje za hišo in roštiljanje. :)