ponedeljek, 30. julij 2007

Garfieldovski ponedeljek

Kako je že govoril Garfield, v svoji leni, debeli, mačji nečimrnosti- "I hate Mondays!". Tako bi lahko pomislil vsak, ki se je zbudil v današnje jutro, kjerkoli na Koroškem, in pogledal v uscanijo, ki kar dere iz neba na samorastniško zemljo.
Poleg vsega, pa sem imel jaz osebno še prijeten doživljaj, ko sem najprej ugotovil, da je moj, še ne 4 mesečni pes, očitno špegal skozi okno, ko sem gledal Prison break, ter se naučil dovolj, da je uspel pobegniti iz svojega boksa. V zmagoslavju, je potem seveda obrnil lepo število loncev z rožami, pojedel en čevelj in demoliral svoj opasač. Dober tek

5 komentarjev:

Mevl pravi ...

Pameten tvoj pes.

Vmisli si še kakšno dokumentarno oddajo o negi in pospravljanju, ali pa kuhanju bo ti mogoče še kuhal in pral.

Fish pravi ...

Slab pravopis za nekaoga tako domoljubnega. Reče se omisli in ne vmisli. Sicer pa ni slaba ideja. Razmišljam o predvajanju filma Coctail. Možnosti učenja so brezmejne

Mevl pravi ...

Ja no... to je bilo pričakovati.


vmisliti se -im se dov. (i i) knjiž. vživeti se:
vmisliti se v položaj, razmere

vmišljati se -am se nedov. (i) knjiž. vživljati
se: dobro se vmišlja v otroški predstavni svet


omisliti se -im si dov., omišljen (i i) ekspr.
kupiti si, priskrbeti si: omislil si je nov avtomobil;
takih oblek si ne more omisliti / celo hlapca si je
omislil dobil, najel; boljšega skrivališča si ne bi
mogel omisliti najti, pripraviti
omisliti star. preskrbeti, oskrbeti: omislil ji je
gramofon / omisliti koga z vsem potrebnim

Fish pravi ...

no, torej je moja izbira pravilna, kajti jaz bi si omislil nadaljevanko, moj pes pa bi se vmislil vanjo.
Pričakuj nepričakovano

Mevl pravi ...

hm, kaj pa vem. Če bi ti pol res likal in pospravlal, bi si pes res omislil, samo ker je to nemogoče si pa lahko mi samo vmišljujemo

žblj